poniedziałek, 24 marca 2014

Z kim ona sypia?


Moja dziewczynka nie sypia sama.

Towarzyszy jej bowiem pewien kociak.
Zagląda do niej z poduszki, mruga oczkiem z kołderki. Kocia przyjaciółka słucha z ciekawością czytanych książeczek, zasypia na Myszy piersiach i spogląda ze stóp z samego rana.

Czasami też towarzyszy jej podczas dnia. A to na opasce przysiądzie, a to na spineczce albo koszulce jakiejś.

A moja córka odwdzięcza się jej za to śpiewając:
Hello Mama
Hello Tata
Hello Rafał
Hello Kitty
Happy (holi)day.







Follow my blog with Bloglovin

22 komentarze:

  1. Hello Kitty to kultowa postać, fajne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  2. oh! ja też kiedyś byłam sporą fanką Hello Kitty... miałam wtedy 5-7 lat i dostawałam gadżety z Kitty z Japonii... wtedy u nas jesczze tego nie było :) Piękne czasy;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale kociara z tej Twojej córci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kociara, psiara i jeszcze koniki zbiera. Chomik jeden :)

      Usuń
  4. za moich czasów chyba nie było HK ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. HK ma czterdzieści lat, ale fakt, u nas znana nie była.

      Usuń
  5. Uwielbiam hello kitty do tej pory, to przeuroczy kociak. Tez mam pościel z ta bajkową postacią :) świetne zdjęcia !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, lubują się w nim nawet całkiem dorosłe dziewczynki, a i panom się podobają nieraz :)

      Usuń
  6. Też bym chciała Hello Kitty ale moi chłopcy na to nie pójda ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Buba nie ma fazy na tego kotka akurat, ale na kolor różowy - jak najbardziej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z różu w ciuchach powoli wychodzimy, ale w pokoju musi być słodko.

      Usuń
  8. Przynajmniej wiadomo jaki prezent jej kupić :) Ciekawe z kim będzie spała moja mała - ma dopiero 13 m-cy, na razie jest to misiu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niby tak, ale w rzeczywistości wcale nie jest to takie oczywiste :)

      Usuń
  9. Mój synek sypia z całym zoo;) Raz ze słoniem, raz z dinozaurem, raz z krówką;) Na innych bohaterów jest jeszcze za mały;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Moja sypia z pandami, ale i Hello Kitty towarzyszy jej w codziennych zmaganiach w kilku postaciach

    OdpowiedzUsuń
  11. "Lećmy aż do nieba, błękit nieba piękny jest..." Ta piosenka z Hello Kitty mnie prześladuje ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, jest mi bardzo miło.

Bardzo Was proszę jednak o nie umieszczanie w treści komentarza jakichkolwiek linków reklamowych. Wszystkie podlinkowane komentarze zostaną usunięte (chyba, że link dotyczyć będzie merytorycznie komentowanego wpisu).
Dziękuję za wyrozumiałość.