piątek, 5 września 2014

2 miesiące z Instagramem

lifestyle parenting blog parentingowy

Długo się opierałam. Długo zwlekałam. I szczerze mówiąc jeszcze do końca się nie przekonałam.

Miałam momenty długiego insagramowego milczenia, wtedy ostatnią rzeczą o której myślałam były zdjęcia. Ale jak już tu zaglądałam to nie mogłam się wprost oderwać. Bombardowałam was wtedy wszystkim co możliwe, nawet nowymi koszami na śmieci ;) Nie wspominając o tym ile się naoglądałam...


Tak to właśnie było i tak właśnie minęły mi te przeszło 2 pierwsze miesiące instagramowego szaleństwa.

A dziś robię małe podsumowanie tego, co zamieściłam i tego co zyskało największe wasze uznanie.

Lipiec

W lipcu zdjęcia z Majorką w tle. Chciałam ich dać na instagram dużo więcej, ale jakoś nie potrafiłam obsługiwać i Nikona i LG-ka jednocześnie. Ostatecznie Majorki na instagramie niewiele.

Sierpień

Sierpień to kilka zdjęć z nad polskiego morza i moje trochę domowych selfmadów, zakupów i innych luźnych spostrzeżeń.

Ogólnie zamieściłam 45 postów, zaobserwowałam 53 profile a mój profil zyskał 32 obserwujących. Wkręcam się powoli w tą zabawę. Jeśli macie ochotę się przyłączyć, zapraszam. Kto wie, może wrzesień będzie bogatszy.

Follow my blog with Bloglovin

15 komentarzy:

  1. fajne zdjęcia, ja jeszcze nie mam instagramu

    OdpowiedzUsuń
  2. My też czailiśmy się na instagram od pewnego czasu ... lecę odszukać Twój profil :)
    Ta Majorka robi wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jeszcze tam nie jestem, świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak nam się przypomni, to dodamy, jak nie to nie. Tak dorywczo to traktujemy :)
    P.

    OdpowiedzUsuń
  5. Hello I'am Chris From France!!
    You Have A Wonderful Blog Which I Consider To Be Registered In International Blog Dictionary. You Will Represent Your Country
    Please Visit The Following Link And Comment Your Blog Name
    Blog Url
    Location Of Your Country Operating In Comment Session Which Will Be Added In Your Country List
    On the right side, in the "green list", you will find all the countries and if you click them, you will find the names of blogs from that Country.
    I ask you to follow our blog! thank you
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Happy Blogging
    ****************

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój telefon kiepskie robi zdjęcia, dlatego mało wrzucam zdjęć na intagrama, ale Twoje miło się ogląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja jeszcze nie wpadłam w insta-świat:D za mało czasu mam na to.

    OdpowiedzUsuń
  8. ja również z instagramem jestem na bakier, no i boję się uzależnić ;)))

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. nie mam instagrama... fajnie, że dodajesz też na bloga podsumowanie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, jest mi bardzo miło.

Bardzo Was proszę jednak o nie umieszczanie w treści komentarza jakichkolwiek linków reklamowych. Wszystkie podlinkowane komentarze zostaną usunięte (chyba, że link dotyczyć będzie merytorycznie komentowanego wpisu).
Dziękuję za wyrozumiałość.