sobota, 5 lipca 2014

Po prostu lato

scrunch bucket

Lato w pełni. Żar zaczął lać się z nieba i aż szkoda czasu na siedzenie w domu.

Nasz wymarzony urlop jeszcze przed nami. W sekrecie wam zdradzę, że w tym roku czeka na nas Majorka. Pobyt i lot rezerwowaliśmy samodzielnie, więc na pewno Wam jeszcze o tym napiszę. No i relacja z pobytu będzie na pewno. Ach, jeszcze trochę, jeszcze... Powoli przebieram nogami.



Ale zanim wyjedziemy dzielę czas. Przygotowania do wyjazdu są niestety czasochłonne, a tu jeszcze Myszor ma w przedszkolu obowiązkowe wakacje.
Staję więc na głowie i między załatwianiem dokumentów, potwierdzaniem pobytów, pakowaniem, prasowaniem i zakupami staram się jeszcze choć trochę czasu poświęcić Myszorowi właśnie .
A on też już robi przymiarki do wyjazdu.  Sprawdza wiaderka, testuje krem do opalania, weryfikuje umiejętności sportowe. A wszystko to na własnym podwórku.

zara na lato

kids fashion

kids summer

sandały reserved

kids fashion

scrunch bucket

football player

nivea

zara lato

moda dla dzieci
Outfit:
Koszulka i spodenki Zara
Sandały Reserved
Czapka Coolclub
Okulary TK Maxx
 Follow my blog with Bloglovin

16 komentarzy:

  1. Czekam na relację z wyjazdu, bardzo lubię oglądać relacje z podróży :)

    OdpowiedzUsuń
  2. udanych wakacji !!! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Też jestem ciekawa fotorelacji :-) Tym bardziej, że na Majorce jeszcze nie byłam.
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Majorka? Oooo, zazdraszczam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja w tym roku wyjeżdżam do Bułgarii, ale może za rok postawię na Majorkę - kto wie. Czekam z niecierpliwością na relację z pobytu! Mam nadzieję, że zamieścić baaaaaardzo dużo zdjęć. :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. mam nadzieję, że świetnie wybawicie się na Majorce, i znajdziecie też czas na relaks :)
    jestem stara ale marzy mi się taka trampolina, podobno można na niej spalić wiele kalorii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jakoś nie mam odwagi na nią wejść

      Usuń
  7. Udanych wakacji, świetne zdjęcia :) a u nas deszczyk letni przeszedł :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę wakacji i czekam na relację, bo to taka namiastka odpoczynku od rzeczywistości dla mnie będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Na Majorce jeszcze mnie nie było więc czekam na relację;)

    OdpowiedzUsuń
  10. chętnie pooglądam zdjęcia z Majorki . Czekam z niecierpliwością;)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale będzie super! czekamy na zdjęcia!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. zazdroszczę wakacji i oczywiście czekam na fotorelacje :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. tak, lato, lato, lato:):) udanych wakacji:)

    OdpowiedzUsuń
  14. super wakacje będziesz miała :) my w tym roku raczej w Polsce :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam lato:)
    Udanych wakacji:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, jest mi bardzo miło.

Bardzo Was proszę jednak o nie umieszczanie w treści komentarza jakichkolwiek linków reklamowych. Wszystkie podlinkowane komentarze zostaną usunięte (chyba, że link dotyczyć będzie merytorycznie komentowanego wpisu).
Dziękuję za wyrozumiałość.