środa, 6 kwietnia 2016

Dlaczego lubię robić zakupy w TKMaxx



Wiosna rozgościła się już u nas na dobre. Nareszcie zamknę na dnie szafy kozaki. Czas zostawić tam też zimowe kurtki.
Tylko co w zamian? Dzieciaki powyrastały z połowy zeszłorocznych ciuchów, o butach już nie wspominając. Moja szafa też wymaga odświeżenia. Czas najwyższy udać się na zakupy.




GDZIE KUPUJĘ UBRANIA NA WIOSNĘ (I NIE TYLKO)




Lubię ładne ubrania, lubię markowe rzeczy i ciekawe akcesoria, ale nie lubię za to przepłacać. Też tak macie?
Dlatego od czasu, kiedy w Bydgoszczy w CH Batory otwarty został pierwszy sklep TKMaxx, stałam się tam częstym gościem. I widać, że chyba nie tylko ja polubiłam ten sklep, ponieważ firma postanowiła zafundować nam, bydgoszczanom jeszcze więcej okazji do markowych zakupów. 31.03.2016 roku otworzyła bowiem nowy salon w CH Zielone Arkady przy Wojska Polskiego 1.
Swoją drogą otwarcie było huczne. Biorąc udział w konkursach, można było wygrać bony na zakupy niemałej wartości. Gratuluję z tego miejsca wszystkim 29 szczęśliwcom, którzy odnaleźli ukryte wieszaki.
Sklep w Zielonych Arkadach jest już trzydziestym pierwszym w Polsce. Jeżeli chcielibyście wyszukać ten najbliżej waszego miejsca zamieszkania skorzystajcie z wyszukiwarki, bo zakupy robić tam jest naprawdę miło i warto.



JAK POLUBIŁAM ZAKUPY W TKMAXX?


Spotkałam się z różnymi opiniami na temat tych sklepów. Wśród swoich znajomych mam zarówno entuzjastów, jak i przeciwników marki.
Śmiem jednak twierdzić, że ci ostatni nie lubią sklepu, ponieważ nie wiedzą jak w nim kupować.
Bo w tych salonach zakupy robi się trochę inaczej.


Sklep TKMaxx jest sklepem typu off-price. Oznacza to, że sprzedaje się w nim produkty znanych marek i projektantów po okazyjnych cenach. I faktycznie, ceny są do 60% niższe od sugerowanych cen detalicznych.
Niestety, taka polityka sprzedaży ma swoją cenę. W sklepie TKMaxx nie znajdziemy wszystkich rozmiarów sukienki, która akurat wpadła nam w oko. Może się nawet okazać, że nie ma wcale 2 takich samych sukienek.
Dlatego ważne jest, oby nie oglądać nawet rzeczy w nie swoim rozmiarze.

Zlokalizowanie odpowiedniego dla nas rozmiaru jest bardzo proste. Asortyment w sklepie rozmieszczony jest ze względu na kategorie (np sukienki, bluzki) oraz na rozmiar właśnie. Dodatkowo oznaczony rozmiarem jest każdy wieszak i od razu wiadomo, czy trafiliśmy w odpowiednie miejsce.


Sklep TKMaxx jest sklepem dużym. Ogromnym wręcz. Zarówno nowy sklep w Zielonych Arkadach, jak i pierwszy w CH Batory, zajmuje 2 piętra i nie małą powierzchnię. Jest tu co najmniej kilka działów - mody damskiej, męskiej, dziecięcej, butów, akcesoriów, dodatków do domu, kosmetyków.... Trudno więc obejrzeć cały asortyment sklepu podczas jednej wizyty. Chyba, że przeznaczenie kilku godzin na łowienie perełek nie stanowi dla was problemu.

Ja, żeby nie spędzić w sklepie całego dnia, zawsze kieruję najpierw kroki do działu, w którym chciałabym dokonać zakupu. Załóżmy, że szukam nowych butów na wiosnę. Idę więc do działu obuwie i staram się znaleźć to, czego aktualnie mi potrzeba. Wiem, że nie zawsze uda mi się te wymarzone buty znaleźć, dlatego jestem otwarta również na inne zakupy. Odwiedzam więc zazwyczaj jeszcze jeden dział, na którym po prostu wypatruję perełek.
Dzięki temu, nawet jak nie trafię na te poszukiwane buty, to mam szansę upolować coś innego, ciekawego, niedrogiego i przydatnego. No i nie tracę całego dnia.



JESZCZE KILKA WSKAZÓWEK


Jeśli nadal nie bardzo wiecie jak polubić zakupy w sklepach TKMaxx to mam dla was jeszcze dwie przydatne wskazówki:

Nie zastanawiajcie się długo nad zakupem upatrzonej zdobyczy. Jeśli coś się wam spodoba, a tego nie kupicie, jutro może już tego nie być. Do dziś sama żałuję, że kiedyś nie kupiłam pięknej lampki w kształcie króliczka do dziecięcego pokoju. Zniknęła z półki w przeciągu 4 godzin, których potrzebowałam, aby sprawdzić czy zmieści się na nocnym stoliczku.
Żal jest tym większy, że przecież nieudany zakup zawsze można zwrócić w ciągu 30 dni. Nie ma więc ryzyka, że zostaniemy z zupełnie nieprzydatną nam rzeczą.

Odwiedzajcie sklepy TKMaxx przy każdej okazji. Jak macie kilka w mieście, tak jak ja, warto odwiedzać oba. Asortyment w sklepach bardzo szybko się zmienia i w każdym sklepie jest różny. Im częściej więc do nich zaglądacie , tym macie większe szanse na udane zakupy w niższej cenie.



A Wy macie jakieś doświadczenia z tą marką? Lubicie tam robić zakupy? Zaglądacie na ich profil na FB? A może macie jakieś swoje patenty? Chętnie o nich poczytam w komentarzach.

*Wpis powstał w ramach współpracy z firmą


Zachęcam Cię do zapisania się na nasz comiesięczny newsletter. Zestawienia wpisów, unikalne treści, ciekawe informacje.






Follow my blog with Bloglovin

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, jest mi bardzo miło.

Bardzo Was proszę jednak o nie umieszczanie w treści komentarza jakichkolwiek linków reklamowych. Wszystkie podlinkowane komentarze zostaną usunięte (chyba, że link dotyczyć będzie merytorycznie komentowanego wpisu).
Dziękuję za wyrozumiałość.