sobota, 28 grudnia 2013

Olsztyn kocham


"Olsztyn kocham" powtarzam za zespołem Czerwony Tulipan.
Moje miasto rodzinne, miasto tysiąca wspomnień, miasto pełne sentymentu. W każdym zakamarku czają się znajome twarze, ważne wydarzenia i banalne wspomnienia. Zdecydowanie kocham Tu wracać.


Moim zdaniem Olsztyn to piękne miasto, położone w okolicy pięknych jezior i lasów, pełne uroczych zakamarków i całkiem ładnych zabytków.
Dlatego zabieram Was na wycieczkę po Olsztynie, tym razem w wersji świątecznej. Ozdobiony, podświetlony, palący się milionem światełek.

Jak się wam podoba? Bywacie tu czasami?










Follow my blog with Bloglovin

18 komentarzy:

  1. Nigdy nie byłam.
    Bardzo klimatycznie :) piękna choinka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tylko raz byłam (powiedzmy ze sluzbowo), ale to chyba zbyt mało żeby wyrobic sobie zdanie

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wygląda to miasto, nigdy nie byłam w Olsztynie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. po zdjęciach widzę, że to musi być piękne miasto, Ja tylko przejeżdżałam przez Olsztyn

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie. Uwielbiam taki świąteczny klimat w miastach.;)

    OdpowiedzUsuń
  6. świąteczny Olsztyn magicznie wygląda:)
    a postanowień noworocznych wcale robić nie trzeba;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Święta są magiczne, trochę szkoda, że to już koniec.

      Usuń
  7. Nigdy nie bylam w Olsztynie, ale po zdjeciach widze, ze jest pieknie. Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za spacer po Olsztynie. Ładnie. Pozdrawiam i zapraszam do mnie Zosia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham Olsztyn i ja :-). Piękne zdjęcia :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, jest mi bardzo miło.

Bardzo Was proszę jednak o nie umieszczanie w treści komentarza jakichkolwiek linków reklamowych. Wszystkie podlinkowane komentarze zostaną usunięte (chyba, że link dotyczyć będzie merytorycznie komentowanego wpisu).
Dziękuję za wyrozumiałość.