wtorek, 12 maja 2015

Zadbaj o zdrowie

Blog parentingowy

Ci z Was, którzy są ze mną od dłuższego czasu wiedzą jak ważne jest dla mnie zdrowie. 
Dbam o to aby nasza rodzina odżywiała się prawidłowo, dbam o odpowiednią dawkę ruchu dla siebie i dla dzieci i nigdy nie lekceważę problemów zdrowotnych. 
Dlatego, gdy dowiedziałam się o kampanii Laboratoriów Diagnostyka, nie wahałam się ani chwili.

blog parentingowy

Laboratorium Diagnostyka zorganizowało bardzo ciekawą kampanię promocyjno-informacyjną.
Dzięki niej dowiedziałam się na przykład, że to kobiety głównie dbają o zdrowie swoich bliskich, chodzą z dziećmi do lekarza, zwracają uwagę na drobne odstępstwa. Okazuje się, że to my kobiety pełnimy rolę stróża naszej rodziny. Ja również.
Dzięki tej kampanii mogę o zdrowie swoich bliskich zadbać teraz taniej. Mogę bowiem wykonać komplet podstawowych badań dla swoich dzieci ze zniżką w wysokości 65%.

dbam o zdrowie

O potrzebie wykonania tego typu badań miałam okazję przekonać się nie dalej jak 2 tygodnie temu. Moje dziecko, dotychczas bez żadnych oznak alergicznych dostało nagle potwornej wysypki. Jej ciało z sekundy na sekundę zmieniało się w czerwoną swędzącą plamę. Na każdym centymetrze jej skóry zaczęły pojawiać się swędzące bąble. Najpierw brzuch, potem plecy, na końcu nogi. Wszystko w postępie tak szybkim, że przecierałam oczy z niedowierzania. Swędziało okropnie. Dziecko w przeciągu godziny, tyle potrzebowaliśmy aby dostać się do lekarza, zdążyło podrapać się do krwi. I to nie w jednym miejscu. To był prawdziwy koszmar. 

Szczerze żałuję, że ta kampania pojawiła się dopiero teraz. Może, gdybym zrobiła badania, miałabym oznaczone IgA i IgE udałoby się tego uniknąć. 

Ale nie ma co płakać nad rozlanym mlekiem, bo przyczyny wysypki nadal nie udało się ustalić. A zgadnijcie jakie terminy ma nasz NFZ. Wizytę u alergologa wyznaczono nam na koniec listopada. Zgroza. No nie będę tyle czekać, nie ma mowy. Nie chcę przeżyć tego jeszcze raz. Na początek zrobię te badania.
Tym bardziej, że oprócz wspomnianych IgA i IgE mam w pakiecie badanie poziomu cukru, morfologię, badanie ogólne moczu, ASO, CRP, TSH, Wit D metabolit oraz cholesterol. To nie są niepotrzebne badania, a żaden lekarz nie zleca ich profilaktycznie.

Żaden lekarz nie zasugerował badania cukru moim obciążonym genetycznie dzieciom. Nikt nie badał ASO i CRP, czyli nie sprawdził odczynników stanów zapalnych przy przewlekłym katarze syna. Nikt  mi nie wspomniał, że można zbadać hormony tarczycy jeżeli dziecko słabo rośnie. Niestety kobietki, musimy dbać o to same. Nie będziemy przecież siedzieć z założonymi rękami. Profilaktyka jest dużo lepsza niż nerwy z powodu choroby. Teraz mamy naprawdę świetną okazję.

Wy również możecie skorzystać i zbadać swoje dzieci taniej. Wystarczy, że pobierzecie
specjalny kupon i wszystkie te badania zrobicie ze wspomnianą zniżką.


A jeszcze wam szepnę na uszko, że można coś wygrać....

blog parentingowy

Ale to już taki dodatek, bo przecież zdrowie dzieci jest najważniejsze.



*Wpis powstał w ramach współpracy z Laboratorium Diagnostyka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, jest mi bardzo miło.

Bardzo Was proszę jednak o nie umieszczanie w treści komentarza jakichkolwiek linków reklamowych. Wszystkie podlinkowane komentarze zostaną usunięte (chyba, że link dotyczyć będzie merytorycznie komentowanego wpisu).
Dziękuję za wyrozumiałość.