czwartek, 21 maja 2015

odkrycie miesiąca - zabawa z fotobudką


Maj, cudowny maj powoli dobiega końca. Nam ten miesiąc mija zdecydowanie imprezowo. Najpierw były urodziny Myszy, potem Pierwsza Komunia. Czyli goście, goście, goście.
Dlatego niech nie zdziwi Was fakt, że odkrycie tego miesiąca związane jest poniekąd z zabawą, spotkaniem i urozmaiceniem wolnego czasu.


Przygotowując urodziny Myszy postanowiłyśmy, że będziemy się bawić w klimacie "Tajni agenci". Przygotowałam więc odpowiednie zaproszenia, legitymacje i licencje. Zamówiłam odpowiedni tort i zaczęłam myśleć o przebraniach. Co to bowiem za tajny agent, który nie ma doklejanych wąsów lub kamuflujących okularów?

Tak właśnie trafiłam na blog www.puresweetjoy.com.
Cudowny, kreatywny blog z którego możecie sobie na przykład załadować, zupełnie za darmo grafikę z akcesoriami do fotobudki.

Na pewno znacie tą zabawę, kiedy dorabiając sobie wąsy na kijku albo nowe całuśne usta pstrykacie zabawne fotki. Popularne są też wszelkiego rodzaju zamaszyste wąsy, cylindry, muchy i okulary.
Wszystko to znajdziecie tu w pliku .pdf, gotowe do wydrukowania i zmontowania. Prawda, że cudowne?



Ja z pomocą grafiki ze strony zupełnie sama przygotowałam akcesoria na szpiegowską zabawę. Nie było to wcale trudne, chociaż przyznam, że pracochłonne. Stępiłam przy tym 2 nożyki i nabawiłam się kilku odcisków na palcu. Wszystko dlatego, że postanowiłam przykleić wydruki na gruby karton i dopiero potem wycinać. Tak dla zwiększenia trwałości.

Ale świetna zabawa z akcesoriami wynagrodziła mi wszystkie trudy. Doskonale bawiły się dzieci i dorośli.



Jeśli nie próbowaliście jeszcze takiej zabawy, naprawdę polecam.


Follow my blog with Bloglovin

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, jest mi bardzo miło.

Bardzo Was proszę jednak o nie umieszczanie w treści komentarza jakichkolwiek linków reklamowych. Wszystkie podlinkowane komentarze zostaną usunięte (chyba, że link dotyczyć będzie merytorycznie komentowanego wpisu).
Dziękuję za wyrozumiałość.