środa, 1 kwietnia 2015

Blog i dalsze plany


Nastała wiosna (wiem pogoda za oknem o tym nie przypomina), a skoro wiosna, to najwyższy czas na coś świeżego, nowego, pachnącego.

Tak snuję plany na przyszłość. Myślę nad postacią bloga, nad jego trwaniem, nad tym co będziecie się w nim znajdowało.
Blog ma już przeszło rok. Tak, już minął rok eksperymentowania, szukania, sprawdzania. Nie można przecież tego roku nazwać świadomym blogowaniem. Szłam na żywioł, szukałam pomysłów i testowałam punkty zaczepienia. Ale dosyć tego. Czas uporządkować to pisanie.


Postów nie planuję dużo. Będę proponować wam 2 wpisy tygodniowo. Będą one za to pojawiać się regularnie, zazwyczaj w poniedziałki i czwartki (z małymi wyjątkami) o 8.00 rano. Tą zasadę starałam się już wprowadzić w zeszłym miesiącu i chyba z niezłym rezultatem. Dlatego mam nadzieję, że plan będzie wykonalny.

To założenie jest a priori i nie podlega negocjacji. Niestety nie stać mnie na poświęcenie większej ilości czasu na pisanie. Ale za to pozostałe tematy możemy negocjować. Dlatego w tym miejscu chciałabym wam zaproponować ankietę. Ankieta dotyczy głównie tematów jakie poruszam na blogu i jakie mogłabym poruszać w przyszłości. Znajduje się w niej też pytanie otwarte w którym możecie przedstawić swoje sugestie i propozycje.

Bardzo Was proszę, pomóżcie mi uporządkować to pisanie i wypełnijcie ankietę dotyczącą bloga.


Przyznam, że publikując ją serce bije mi jak młotem. Czy zechcecie podzielić się ze mną Waszymi spostrzeżeniami? Czy ktoś z Was będzie chciał poświęcić mi trochę czasu? Liczę na to, że tak.

Z góry ślicznie Wam dziękuję.


Follow my blog with Bloglovin

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, jest mi bardzo miło.

Bardzo Was proszę jednak o nie umieszczanie w treści komentarza jakichkolwiek linków reklamowych. Wszystkie podlinkowane komentarze zostaną usunięte (chyba, że link dotyczyć będzie merytorycznie komentowanego wpisu).
Dziękuję za wyrozumiałość.