poniedziałek, 20 kwietnia 2015

Ankieta - wyniki


Wszystkim, którzy wzięli udział w ankiecie chciałabym serdecznie podziękować. Wasze odpowiedzi rzuciły mi światło na przyszłość i kształt bloga.


Przede wszystkim cieszę się, że nieźle oceniliście bloga. Przyznaliście mu średno 4 na 5 gwiazdek. Bardzo mi miło. Zwłaszcza, że zdecydowana większość z Was zadeklarowała, że czyta większość lub całość moich wypocin.

Najważniejszym jednak pytaniem jakie wam zadałam w ankiecie to to o czym byście chcieli tu u mnie czytać. Czułam bowiem, że brakuje mi tematu głównego i liczyłam po cichu, że pomożecie mi go znaleźć.

Okazało się, że najchętniej poczytalibyście o pracach DIY.
Zaraz za tym tematem padły propozycje - "Przemyślenia na temat wychowania", "Dieta dla dzieci" oraz "Podróże i zwiedzanie z dziećmi".
Najmniej natomiast zdaje się Was interesować komentarz do wydarzeń medialnych, moda dla dzieci i życie prywatne.

Jak to wpłynie na wygląd bloga?
Myślę, że zauważycie różnicę.

Na pewno powstanie kategoria DIY i będziemy wam częściej pokazywać swoje prace ręczne.
Pokażę wam też kilka sprawdzonych przepisów na zdrowe jedzenie dla dzieci i nie tylko. Opowiem o naszym sposobie na zdrowsze życie.
Nie zrezygnuję również z kategorii "Podróże". Co prawda w tym roku zimowe wakacje nam się nie udały, ale myślę, że dam radę  pokazać wam jeszcze nie jedno ciekawe miejsce. Z przyjemnością podzielę się też rozwiązaniami praktycznymi z rodzinnych podróży.
Ci ciekawi moich przemyśleń na temat wychowania też od czasu do czasu coś u mnie znajdą.

Jako odskocznię o tych tematów chciałabym wprowadzić cykl "Odkrycie miesiąca", w którym będziecie mogli poczytać o naszych ulubionych i sprawdzonych zabawkach, książkach, kosmetykach ale także o ciekawych miejscach w sieci i w realu. Po prostu o tym co mnie zauroczy w danym miesiącu najbardziej.

Jak to się uda? Czy się uda? Nie wiem. Mam jednak nadzieję, że się Wam spodoba nowa odsłona "Dzień Dobry Pani" i zostaniecie ze mną na długo.

Follow my blog with Bloglovin

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, jest mi bardzo miło.

Bardzo Was proszę jednak o nie umieszczanie w treści komentarza jakichkolwiek linków reklamowych. Wszystkie podlinkowane komentarze zostaną usunięte (chyba, że link dotyczyć będzie merytorycznie komentowanego wpisu).
Dziękuję za wyrozumiałość.