wtorek, 27 października 2015

Odkrycie miesiąca - 3 wartościowe linki, pomocne blogerom


Po kilkumiesięcznej, wakacyjnej przerwie chciałabym wrócić do serii "Odkrycie miesiąca". Moi czytelnicy, który są tu od dawna na pewno wiedzą o co chodzi. Tym z was, którzy dopiero dołączyli wyjaśniam.


O D K R Y C I E   M I E S I Ą C A

Cykl "Odkrycie miesiąca" pojawia się tutaj raz w miesiącu, najczęściej pod koniec. W ramach cyklu chciałaby podzielić się z Wami  na blogu rzeczami, które uważam za wartościowe. Mogą to być produkty, idee, przepisy, akcje społeczne i tak jak dzisiaj, wartościowe linki.
W cyklu chodzi o inspiracje, wiedzę, wartość. Mogą tu się pojawić artykuły sponsorowane, ale tylko wtedy, jeśli dany produkt naprawdę polubimy. Zazwyczaj jednak, to czym się tu dzielę pochodzi w 100% ode mnie.


Jak już wspomniałam dziś dzielę się wartościowymi linkami.
Ponieważ większość października przeznaczam na dokształcanie w zakresie blogowania (niestety widzicie tego efekt w postaci mniejszej ilości czasu na artykuły, ale być może lepszej jakości), chciałabym podzielić się z Wami linkami, które mogą pomóc również Wam w prowadzeniu lepszego, ciekawszego i bardziej poczytnego bloga.
Wszystkie linki są bardzo wartościowe. Jedne ich fragmenty wymagają skupienia i dokładnej analizy, inne są krótsze i łatwe do wcielenia w życie. Wszystkie artykuły można czytać partiami, realizować tylko te aspekty, które nam odpowiadają. A co najważniejsze wszystkie są po polsku, co znacznie podnosi komfort czytania (przynajmniej u mnie)


3 W A R T O Ś C I O W E   L I N K I,   P O M O C N E   B L O G E R O M

Niesamowity kurs, który przyda się każdemu zajmującemu się pisaniem. Najeżony dobrymi informacjami, z podsumowaniem i ćwiczeniami. Skarb, którego do końca nie ogarnęłam. Delektuję się po kawałeczku i powoli przyswajam. Morze informacji. 
Jeżeli zależy Wam na dobrym pisaniu - zobaczcie koniecznie.

Artykuł, który leży sobie u mnie grzecznie na półeczce i po który wiem, że będę sięgać od czasu do czasu. Tak, nie mam jeszcze linków afiliacyjnych, ale wiem, że przyjdzie w końcu na nie czas. Warto się przygotować, zobaczyć z czym to jeść. No a jeśli wam temat takowych linków jest bliski, jeśli zarabiacie w ten sposób na blogowaniu, to lećcie koniecznie podpatrzeć jak robią to inni.

Na koniec zostawiłam perełkę. Zestawienie i cała masa wpisów na temat prawnych aspektów blogowania. Te informacje po prostu trzeba poznać, przyswoić i wykorzystać. Wszak powszechnie wiadomo, że nieznajomość prawa szkodzi. Głupio by było, gdyby nasza pasja przez brak wiedzy miała przysporzyć nam jakiś problemów, prawda? Ja zaczęłam czytać i na razie nie jest źle. Ale kto wie czym mnie te artykuły jeszcze zaskoczą . 

Ja jestem zachwycona tymi obszernymi publikacjami i myślę, że każdy, który mniej lub bardziej poważnie zajmuje się blogowaniem znajdzie tu coś dla siebie. Dokształcanie jest teraz takie proste.


Zachęcam Cię do zapisania się na nasz comiesięczny newsletter. Zestawienia wpisów, unikalne treści, ciekawe informacje.






Follow my blog with Bloglovin

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, jest mi bardzo miło.

Bardzo Was proszę jednak o nie umieszczanie w treści komentarza jakichkolwiek linków reklamowych. Wszystkie podlinkowane komentarze zostaną usunięte (chyba, że link dotyczyć będzie merytorycznie komentowanego wpisu).
Dziękuję za wyrozumiałość.