poniedziałek, 17 listopada 2014

Podwójna dawka szczęścia


Jest, przyszła, dotarła.
Jak tylko wspomniałam córce, że ukaże się drugi tom Ever After High, natychmiast chciała ją mieć.



I w końcu, wreszcie trzyma w ręku całkiem nowy egzemplarz. Jeszcze pachnący z idealnie prostymi kartkami. Trzyma, kartkuje i wącha. Gładzi okładkę, natychmiast czyta prolog. Bierze do ręki część pierwszą, porównuje, składa grzbietami do góry. Jest szczęśliwa.

Szczęśliwa jestem ja. Szcęśliwa, że moje dziecko tak bardzo cieszy książka. Nie żaden smartfon, tablet, czy playstation. Ale właśnie książka, którą pochłania wszystkimi zmysłami.
Rozpiera mnie duma, że mimo, iż nie było jej łatwo nauczyć się sztuki czytania, dała radę, a dziś znajduje w tym zajęciu tylko przyjemność.

Tak trzymaj Myszko!

Dziękując wydawnictwu Bukowy Las za tą podwójną dawkę szczęścia chciałabym oddać dziś głos mojej Myszy. Niech opowie o swojej ulubionej książce, czyli Ever After High Księga Legend. Pierwszej części, która otworzyła jej drzwi do tego świata.


"Książka, którą przeczytałam ostatnio, to Ever After High. Księga Legend. Autorem jest Sharon Hale. Książka opowiada o losach dzieci postaci z baśni. W tym roku pójdą do drugiej klasy w baśnioceum Ever After High. Jest to rok, w którym będą musiały podpisać Księgę Legend. Podpisując Księgę przyrzekają pójść w ślady swoich baśniowych rodziców. Raven Queen, córka Złej Królowej nie jest do tego przekonana. Zło wcale nie jest w jej stylu. Natomiast Apple White, córka Królewny Śnieżki już od dawna marzy o podpisaniu Księgi Legend. Uroczystość przypieczętuje bowiem szczęśliwe zakończenie jej historii.
Raven i Apple dowiedziały się, że Bella Sister, uczennica z poprzednich lat nie podpisała Księgi i uciekła z baśnioceum. Dziewczyny postanowiły dowiedzieć się co się z nią stało. Po drodze przeżyły dużo przygód, dzięki nim się zaprzyjaźniły.
Książka bardzo mi się podobała, ponieważ podobały mi się ich przygody. Przez całą opowieść byłam ciekawa czy Raven Queen podpisze Księgę Legend."
Maja, lat 8


O Ever After High przeczytacie również w następujących wpisach:
Co było dalej? Ever After High
Czy Ever After High przeszło rodzicielską cenzurę
"Ever After High" Księga czarów - konkurs na dzień dziecka
Odkrycie miesiąca - seria Ever After High

Follow my blog with Bloglovin

9 komentarzy:

  1. domyslam się,ze mojej córce też by się książka spodobała!

    OdpowiedzUsuń
  2. super, ze książka Wam się spodobała a przede wszystkimi Mai i ma zapał do czytania

    OdpowiedzUsuń
  3. To wspaniale, ze od mlodego wieku juz czyta książki :) Wie co dobre.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ksiązki te wydają mi się ciekawe ale najlepsze są dla dziewczynki więc pewnie my jej nie kupimy. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. czekanie na książkę jest niesamowitym uczuciem:-) a trzymanie upragnionej, wyczekiwanej lektury w ręku, to mocne wrażenia:-) pozdrowienia dla Ciebie i córki:-) Sylwia:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Drugi tom jeszcze bardziej mi się podobał niż pierwszy. Super, że Mysza tak kocha książki!
    M.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, jest mi bardzo miło.

Bardzo Was proszę jednak o nie umieszczanie w treści komentarza jakichkolwiek linków reklamowych. Wszystkie podlinkowane komentarze zostaną usunięte (chyba, że link dotyczyć będzie merytorycznie komentowanego wpisu).
Dziękuję za wyrozumiałość.