poniedziałek, 19 stycznia 2015

Łap okazje


W ramach planowania czasu i zakupów zaczęłam od pewnego czasu przeglądać promocyjne ulotki z ulubionych sieciówek. Co niedzielę zasiadam więc przed swoim laptopem i łowie okazje planując przy okazji swoje zakupy.


Czasami podczas tych poszukiwań trafiam na bardzo ciekawe produkty, lub wyjątkowe okazje.
Nie będę was zatruwać informacjami, co takiego zaplanowałam kupić w danym tygodniu, ale chciałabym wam od czasu do czasu pokazać właśnie te najciekawsze rzeczy.

Zainteresowani?

od 22.01 pojawią się kolorowe akcesoria do kuchni a przede wszystkim śliczny zestaw dla małego kucharza za jedyne 19,99.

zestaw kucharza biedronka

Ja będę polować!

Od 15.01 trwa promocja na moje ulubione marki kosmetyczno-pielęgnacyjne - Emolium, Allerco i Bioderma. Całe serie przecenione są tu od 20-30%.

emolium promocja

Warto to sprawdzić!

Jeśli spodobał wam się ten pomysł, od następnego tygodnia szukajcie tego typu postów w niedzielę. Nie zawsze będą się pojawiać, bo też nie zawsze coś fajnego się znajdzie, ale jeśli będzie coś godnego uwagi to właśnie niedziela będzie dniem żeby się tego dowiedzieć.

Follow my blog with Bloglovin

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, jest mi bardzo miło.

Bardzo Was proszę jednak o nie umieszczanie w treści komentarza jakichkolwiek linków reklamowych. Wszystkie podlinkowane komentarze zostaną usunięte (chyba, że link dotyczyć będzie merytorycznie komentowanego wpisu).
Dziękuję za wyrozumiałość.