poniedziałek, 14 grudnia 2015

Prezenty dla aktywnych dzieci


Byłam przeciwniczką robienia świątecznych wish-list i propozycji prezentowych na blogu. Każdy przecież jest inny, każdy potrzebuje czegoś innego, a prezenty uniwersalne po prostu nie istnieją. Poza tym kogo może obchodzić o czym marzę ja lub moja rodzina? Powiedzmy sobie szczerze, że poza najbliższymi, nikogo.



Po dłuższym jednak zastanowieniu, doszłam do wniosku, że być może jednak jest inaczej. Być może robienie świątecznych zestawień ma jakiś sens. Zwłaszcza jeżeli przedmioty mieszczą się w pewnej grupie zainteresowań. Cóż, sama przecież często szukam inspiracji w internecie.
Znając zainteresowania osoby którą mamy zamiar obdarować, nie zawsze bowiem znajdziemy od razu ten idealny prezent.

Dlatego w tym roku postanowiłam stworzyć dla Was listę prezentów, które ucieszyłyby moje dzieci. A ponieważ moje dzieci nie potrafią usiedzieć w miejscu, będzie to lista w sam raz dla mniejszego, bądź większego wiercipięty. Prezenty, którymi pragnę Was zainspirować są na tyle uniwersalne, że spodobają się zarówno chłopcu jak i dziewczynce. Co więcej, nadają się zarówno dla przedszkolaków jak i młodszej szkolnej gawiedzi. Jesteście ciekawi co można dać dziecku, które jest ciągle w ruchu? Zapraszam.




Jeżeli wasze dziecko lubi aktywność to warto nauczyć je jazdy na nartach. Ale żeby nauka przebiegała bez żadnych niespodzianek i żeby była bezpieczna niezbędny jest kask. Wiem, że podobnie jak narty i buty narciarskie, kask można wypożyczyć. Ja jednak wolę mieć własny, ponieważ kask po uderzeniu jest niemal bezużyteczny. Jeżeli Mikołaj wybierze taki z ulubionymi Minionkami, to satysfakcja z prezentu gwarantowana.



Co tu dużo mówić. Równoważnia stała się hitem podczas naszej ostatniej wizyty w Ikea. Nawet moja mała gimnastyczka przepychała się, żeby sobie na niej połazić, mimo iż do profesjonalnego sprzętu na którym na co dzień ćwiczy tej równoważni daleko. Ale przecież nie o profesjonalne szkolenie tu chodzi, ale o zabawę. A do tego nadaje się taki prezent idealnie.



Dla każdego dziecka będzie to strój inny. Może to być zestaw sportowy ulubionej drużyny piłkarskiej, z którego z pewnością ucieszyłby się mój syn. Może to być strój gimnastyczny, z którego ucieszyłaby się córka. Może to być też dres, uniwersalny, wygodny i niezbędny w każdej szafie.



Gdy na dworze zimno, czasami mamy ochotę porzucać czymś w domu. I tu z pomocą przychodzą nam kręgle. Mnie osobiście zauroczył zestaw z Barbapapą. Jednak dla starszych dzieci wybrałabym Bule.



Jeżeli nie podobają wam się kręgle, to możecie zaproponować rzucanie rzutkami. Na pewno są lżejsze, więc stanowią mniejsze zagrożenie dla kolekcji kieliszków.



Jeżdżenie na łyżwach to fajny sport zarówno dla chłopców jak i dziewczynek. A podstawowe modele dla dzieci wcale nie są drogie. Moje dzieci już swoje łyżwy dostały od Mikołaja i bardzo się z nich cieszyły. Międzyświąteczne śmiganie na lodowisku macie gwarantowane.



To gra, która wymaga gibkości i nie raz dała popalić naszym mięśniom. Zapewnia przy tym masę śmiechu i dobry nastrój na cały dzień. Nadaje się dla każdego i dlatego tak bardzo ją lubimy.



W zależności od płci i upodobań. To fajny, niedrogi prezent, który ucieszy każde aktywne dziecko.



Na koniec pozwoliłam sobie zaproponować coś dla dziewczynek. Opaski materiałowe, wykończone silikonem, to niemal niezbędne wyposażenie aktywnej dziewczynki. Nie ma nic gorszego niż wpadające do oczu włosy, które trzeba non stop poprawiać. Taki szczegół potrafi zepsuć każdą zabawę.


A Wy macie swoje listy ze świątecznymi prezentami? Robicie podobne zestawienia na blogu?

Zachęcam Cię do zapisania się na nasz comiesięczny newsletter. Zestawienia wpisów, unikalne treści, ciekawe informacje.






Follow my blog with Bloglovin

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, jest mi bardzo miło.

Bardzo Was proszę jednak o nie umieszczanie w treści komentarza jakichkolwiek linków reklamowych. Wszystkie podlinkowane komentarze zostaną usunięte (chyba, że link dotyczyć będzie merytorycznie komentowanego wpisu).
Dziękuję za wyrozumiałość.