poniedziałek, 28 marca 2016

Muzyka alternatywna - najlepsze utwory do biegania

MUZYKA DO BIEGANIA

Jesteście ciekawi jak idzie mi trenowanie?
Ano różnie. Początkowo szło nieźle. Mocne postanowienie wprowadziłam w czyn i pierwszy tydzień zaliczyłam rowerek i truchcik w czasie zajęć dodatkowych syna. 

Potem syn zachorował....



Choroby dzieci to prawdziwe wyzwanie. Udało mi się co prawda wgramolić na stacjonarny rowerek, ale jazda z kilkoma przerwami na "mamo pić" "mamo siku" itp to żadna przyjemność. Nie mogę więc kolejnych dni zaliczyć do treningowo udanych. Ale nie powiem, że był to czas zupełnie stracony.

W ciągu ostatniego tygodnia układałam bowiem listę. Listę utworów, które chciałabym słuchać w trakcie aktywności fizycznej. 
Swoją listę układałam pod kątem biegania i jazdy na rowerze. Zależało mi, więc na tym aby utwory były dość dynamiczne i w miarę rytmiczne. Nie są to jednak utwory taneczne, nie jest to nawet pop. Moją listę wypełnia niemal w 100% muzyka alternatywna.



 MUZYKA ALTERNATYWNA - NAJLEPSZE UTWORY DO BIEGANIA






Stolen Dance - Milky Chance
Do I Wanna Know? - Arctic Monkeys
Pompeii - Bastille
Up In the Air - Thirty Seconds To Mars
Build a Bridge - Limp Bizkit
Panic Station - Muse
You're Gonna Go Far, Kid - The Offspring
Paper Planes - M.I.A
A Light That Never Comes - Linkin Park
Lonely Boy - The Black Keys



Jeśli jesteście bardzo uważni, pewnie zauważyliście niezgodność między listą na You Tubie a tym co pod spodem. Niestety na you tube nie wszystko udało mi się znaleźć. Dlatego postanowiłam dodać coś w miejsce braków.
Lista dziesięciu utworów, którą widzicie poniżej jest natomiast tym co przechowuje w swoim telefonie.

Jak wam przypadła do gustu taka propozycja? Lubicie taką muzykę? Jest dla Was wystarczająco dynamiczna do biegania?

Zachęcam Cię do zapisania się na nasz comiesięczny newsletter. Zestawienia wpisów, unikalne treści, ciekawe informacje.






Follow my blog with Bloglovin

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, jest mi bardzo miło.

Bardzo Was proszę jednak o nie umieszczanie w treści komentarza jakichkolwiek linków reklamowych. Wszystkie podlinkowane komentarze zostaną usunięte (chyba, że link dotyczyć będzie merytorycznie komentowanego wpisu).
Dziękuję za wyrozumiałość.