niedziela, 29 czerwca 2014

Kolory do dziewczęcego pokoju


Jestem nieustannie na etapie meblowania.
Nie wiem, czy tylko ja tak mam, ale prace wykończeniowe, kupno dodatków, detali zawsze zajmuje mi więcej czasu niż remont. Bo remont teoretycznie zakończyliśmy ponad pół roku temu, a żadne pomieszczenie w mieszkaniu nie wygląda jeszcze tak jak powinno...



Aktualnie na tapetę wzięłam pokój córki.
8 lat to dziwny wiek. Z jednej strony nadal trwa zachwyt nad różem, trochę tandetą, stylem glamour prosto z księżniczkowej krainy. Z drugiej jednak strony zaczyna dostrzegać urok rzeczy prostych w stonowanych kolorach. Moja rola aby to jakoś zagrało.
Może dlatego tak bardzo spodobało mi się połączenie tych kolorów. Róż i szary, bo o tych kolorach mówię, to takie połączenie ognia i wody. Szary dobrze łagodzi agresywność różu i pomieszczenie zaczyna sprawiać wrażenie bardziej uporządkowanego.
Róż za to wnosi tą dziewczęcą aurę, przenosi w ten magiczny świat księżniczek, kucyków i elfów.

Trochę poszperałam tu i tam i znalazłam kilka ciekawych inspiracji.







Może w końcu niedługo uda mi się zakończyć meblowanie myszowego pokoju nr 1. Są na to spore szanse. Może nawet w czasie wakacji uda mi się pokazać efekty.

A Wam, jak podoba się to połączenie kolorów?

Zamieszczone zdjęcia pochodzą kolejno ze stron:
http://mommo-design.blogspot.com/2013/03/10-teen-girls-room.html
http://www.decorpad.com/photo.htm?photoId=94145&relatedPhotoId=91396&index=1
http://www.girlscene.nl/p/9806/show_je_kamer_amy
http://www.xnet.co.il/design/articles/0,14563,L-3104159,00.html?dcMaa=1
http://more-than-living.blogspot.nl/
http://indulgy.com/post/zrZOYtRbC2/such-a-pretty-space
http://www.roomzaar.com/rate-my-space/Girls-Rooms/Pink-and-Gray-Girls-Room/detail.esi?oid=30871685

Jeśli śledzicie mnie na Pintreście to możeci spodziewać się więcej fotek w takim klimacie.
Follow my blog with Bloglovin

19 komentarzy:

  1. ostatnio bardzo podobają mi się szarości i to nie tylko we wnętrzach ale ubiorze, paznokciach, są super stonowaną bazą do podkreślenia charakteru wnętrza dodatkami.

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się połączenie szarości z jakimiś jaskrawymi kolorami we wnętrzach:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie to wygląda, ja połączyłam kawę z mlekiem z fioletem ale teraz muszę znaleźć inne rozwiązanie bo ma róż królować ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie myślałam nad połączeniem tych barw, ale ... ładnie to współgra :) O ile to taki pudrowy róż a nie wściekły :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne inspiracje, chciałabym mieć taki pokoik.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale ślicznie ! To pierwsze bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  7. To pierwsze zdjęcie (jeszcze przed tekstem) jest meeeega :) Nie mam ośmiu lat, ale chętnie bym w takim pokoju zamieszkała :)

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie najdlużej schodzi z wybraniem koloru, bo jak sobie jakiś odcień wymyślę to potem trudno mi farbę taką znaleźć i potem musze zmieniać swoją "wizję koloru".
    Bardzo ciekawe inspiracje, wszystkie mają swoj klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Łał, sama bym chciała taki pokój :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Moim zdaniem połączenie tych kolorów bardzo fajnie wygląda. Myślę, że nie tylko u 8-śmio latki ten zestaw się sprawdzi i będzie ponadczasowy.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. W pokoju Heleny jest tyle pstrokacizny, że w tym roku zdecydowałam się na biel. I jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  12. są to bardzo ładne i eleganckie propozyje, dwie to nawet i u siebie w pokoju mogłabym miec

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie byłam zwolenniczką różu, jednak w takich połączeniach wygląda o niebo lepiej niż sam w czystej postaci :)

    Pozdrawiam i powodzenia w remoncie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. wszystkie pokoje są super :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dla mnie połączenie kolorów idealne:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne!
    Bez agresywnego ataku różu i księżniczkowatych! :-D

    OdpowiedzUsuń
  17. 2 i przedostatnie dla mnie najfajniejsze:)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, jest mi bardzo miło.

Bardzo Was proszę jednak o nie umieszczanie w treści komentarza jakichkolwiek linków reklamowych. Wszystkie podlinkowane komentarze zostaną usunięte (chyba, że link dotyczyć będzie merytorycznie komentowanego wpisu).
Dziękuję za wyrozumiałość.